Infuencer Marketing - kurs ONLINE

Cena:

449 zł

Liczba godzin:

24 godziny

Tryb nauczania:

Online

Social media to miejsce gdzie, jak nigdy wcześniej każdy ma szansę zabłysnąć. Bycie internetowym celebrytą daje bardzo duży potencjał. Taka osoba staje się autorytetem w oczach swojej grupy odbiorców i zyskuje wpływ na ich decyzje zakupowe. Nie ma się co dziwić, że firmy coraz częściej wyciągają rękę do świata internetu i nawiązują współprace z influencerami. Jeżeli umiesz w social media i nie mylisz tiktaków z TikTokiem, a insta nie kojarzy Ci się z zupkami chińskimi to powinieneś rozważyć udział w szkoleniu z influencer marketingu.

Kurs Influncer Marketingu – dla kogo?

Nasz kurs z influencer marketingu jest skierowany do przedsiębiorców i pracowników działu marketingu. To także doskonały sposób na dokształcenie się marketingowców pracujących po stronie agencji marketingowych. Kurs z influencer marketingu opracowano z myślą o osobach chcących realizować kampanie we współpracy z twórcami internetowymi czy celebrytami.

Czego się nauczysz na szkoleniu z influencer marketingu

Nasi trenerzy przekażą Ci pigułkę wiedzy na temat influencer marketingu. Dowiesz się czym jest ta gałąź marketingu i jakie są jej zalety oraz wady. Zapoznasz się z różnymi modelami i zasadami prowadzenia współprac z influencerami oraz celebrytami. Dowiesz się jak można sklasyfikować influnecerów i prawidłowo dopasować ich do odpowiedniej marki i kampanii. Nie zabraknie także niezbędnej wiedzy na temat dokumentów potrzebnych przy prowadzeniu rozmów: konstrukcji briefu, analizy i doboru kanałów oraz samej realizacji kampanii. Oczywiście dowiesz się jak mierz i raportować wyniki działań influencerów. Ewaluacja kampanii to must have w influencer marketingu. Nasi trenerzy zademonstrują Ci też ciekawe narzędzia.

Co da Ci kurs online w Żaku?

Efekty kształcenia:


  • Będziesz bogatszy o wiedzę z właściwego doboru pod kątem marki osoby do współpracy;

  • Dowiesz się gdzie i jak szukać influencerów zainteresowanych wzajemną formą promocji;

  • Nauczysz się jak prowadzić negocjacje z influencerami;

  • Przeanalizujesz jak oceniać i rozliczać przeprowadzone wspólnymi siłami kampanie.

Program nauczania:

  • Czym jest Influencer Marketing oraz jego wady i zalety;

  • Główne cele i założenia Influencer Marketingu;

  • Modele i zasady współpracy z influencerami;

  • Klasyfikacja influencerów;

  • Dopasowanie influencera do marki;

  • Dopełnianie formalności przy nawiązaniu współpracy;

  • Przygotowanie briefu;

  • Analiza i dobór kanałów;

  • Realizacja kampanii;

  • Ocena efektów wspólnych działań;

  • Mierzenie i raportowanie kampanii z influencerami;

  • Przydatne narzędzia.

 Wymagania do zapisu:

  • pełnoletność,

  • komputer ze stabilnym łączem internetowym,

  • przeglądarka internetowa,

  • mikrofon/słuchawki.

Dowiedz się więcej

V

Szczegółowe informacje

V

801 100 777

pon – pt: 9.00 - 17.00

Partnerzy:

PIFS Vipera ProGrupa SketchUp Dietico MedFile Clarena
Zapisz
się online

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookies można znaleźć w Polityce prywatności.