aul. Świętego Rocha 12 lok. A
Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
W 2017 roku w wyszukiwarce Google można było wyszukać informacje opublikowane na 1,71 miliarda stron. Teraz według analizy zespołu projektowego World Wide Web Size Project – jest ich 50 miliardów.
Jak się przebić z ofertą w internecie? Jak wypromować usługę? Jak opracować i zoptymalizować kampanię, która sprowadzi ruch na stronę? Jak wypromować stronę w wynikach wyszukiwaniach? Ogólnie – jak ogarniać te internety!?
Po kompleksowym szkoleniu z Google Ads, SEO, Google Analytics, Facebook Adsów, WordPressa będziesz znał marketing internetowy od podszewki. Szkolenie w Żaku to maximum praktycznej wiedzy w pigułce.
Kurs z marketingu internetowego w Żaku odbywa się całkowicie ONLINE – z dowolnego miejsca na świecie.
Przede wszystkim dla osób, które chcą nauczyć się od podstaw prowadzenia marketingu w sieci. Nieważne, czy chcesz zacząć pracę w agencji marketingowej, szukasz sposobu na wsparcie rozwoju swojego biznesu, czy też po prostu chcesz zostać specem od marketingu w sieci i zacząć swoją przygodę w tej branży. Kurs marketing internetowy w Żaku to 74 godziny praktycznej nauki z użyciem narzędzi, z których będziesz korzystać na co dzień w pracy.
Naukę podzieliliśmy na kilka modułów. Każdy z nich poświęcony jest wybranej dziedzinie marketingu internetowego – tak, abyś miał ogólne pojęcie o wszystkich elementach wchodzących w olbrzymi świat digital marketingu. W trakcie nauki na kursie poznasz zasady tworzenia reklam w Google (Google Ads), i na Facebooku i IG. FB poznasz też od strony działań organicznych, dzięki czemu będziesz wiedział w jaki sposób komunikować się z odbiorcami i przede wszystkim dowiesz się kim oni są.
W module SEO poznasz podstawy optymalizacji contentu pod algorytmy wyszukiwarek. Dowiesz się czym są słowa kluczowe, jak być wysoko w SERP-ach i przede wszystkim, co można zrobić, żeby pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania – czyli zadbać o pozycjonowanie.
Nie zabraknie też informacji o optymalizacji kampanii w ciut nowszym medium jakim jest TikTok. Na naszym kursie dowiesz się, jak tworzyć content atrakcyjny dla grupy docelowej. Od konceptu, aż do analizy i wyciągania wniosków po kampanii.
Na koniec WordPress, czyli nauka stawiania prostych stron, landing page’y które pozwolą Ci na zbieranie leadów. Oczywiście w trakcie szkolenia pokażemy Ci jak można skonfigurować podstawowy e-commerce i jakie są dobre praktyki na WordPressie.
Ma być kompleksowo i ekspercko. Bo tego samego będą wymagać od Ciebie klienci. Niezależnie w jaki sposób będziesz chciał wykorzystać zdobytą wiedzę.
AI w tworzeniu kreacji obrazów i wideo w Żaku pozwala naszym kursantom na poznanie nowoczesnych narzędzi sztucznej inteligencji zmieniające sposób pracy z grafiką, wideo i dźwiękiem. Kursanci poznają metody wykorzystania AI do edycji i tworzenia treści wizualnych oraz audio, a także zapoznają się z wyzwaniami i możliwościami związanymi z wdrażaniem tych technologii.
Program modułu obejmuje naukę pracy z narzędziami takimi jak Stable Diffusion, DALL-E 3 i Midjourney, a także technikami inpaintingu i outpaintingu. Uczestnicy dowiedzą się, jak generować i edytować wideo, poprawiać jakość obrazów oraz tworzyć własne awatary. Ponadto, kurs porusza zagadnienia związane z automatycznym generowaniem napisów, tworzeniem muzyki oraz korekcją obrazu i dźwięku.
Oprócz praktycznych aspektów wykorzystania AI moduł skupia się na aspektach prawnych i bezpieczeństwie danych. Zwieńczeniem kursu jest sesja pytań i odpowiedzi, podczas której uczestnicy mogą wymieniać się doświadczeniami i uzyskać odpowiedzi na swoje pytania.
Po kursie w Żaku będziesz w stanie:
- Stworzyć i zoptymalizować kampanię w Google Ads
- Stworzyć i zoptymalizować kampanię w Facebook Ads i Instagram Ads;
- Stworzyć i zoptymalizować kampanię w TikTok Ads
- Tworzyć content zgodny z zasadami SEO
- Stworzyć stronę/e-commerce w oparciu o WordPressa
- Analizować kampanie z wykorzystaniem Google Analytics